کد خبر: ۱۹۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از ارائه‌ گزارش چهار وزیر درباره حادثه سیل مناطق مختلف کشور در جلسه علنی فردا یکشنبه مجلس خبر داد.
ناطقان: علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: قرار است آقای رحمانی فضلی وزیر کشور، اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اردکانیان وزیر نیرو، حجتی وزیر جهاد کشاورزی و همچنین نجار رییس سازمان مدیریت بحران و تاج‌بخش رییس سازمان هواشناسی با حضور در جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گزارشی از سیل و اقدامات انجام شده و همچنین موارد مورد نیاز در زمینه‌ قانون‌گذاری را به نمایندگان ارائه کنند.

وی ادامه داد: طرح دو فوریتی حمایت از سیل‌زدگان که در کمیسیون برنامه و بودجه به تصویب رسیده نیز فردا یکشنبه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

یوسف‌نژاد همچنین گفت که احتمالا طرح دوفوریتی حمایت از جایگاه سپاه که از سوی کمیسیون امنیت ملی به صحن مجلس شورای اسلامی ارجاع شده نیز در دستور کار جلسه فردا یکشنبه مجلس قرار خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
برچسب ها: وزیر ، سیل ، مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین