کد خبر: ۱۹۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
وزیر دارایی فرانسه هشدار داد در صورتی که آمریکا در سرمایه‌گذاری شرکت‌های اروپایی در کوبا اخلال ایجاد کند اتحادیه اروپا آماده واکنش خواهد بود.
ناطقان: به نقل از راشاتودی، پس از آن که آمریکا اعلام کرد در دو هفته آینده امکان شکایت قضائی از کسانی که در کوبا کسب و کار دارند را فراهم می‌کند، برونو لومر گفت: دولت آمریکا تصمیم گرفته است رژیم تحریمی جدید علیه سرمایه‌گذاری در کوبا به مرحله اجرا در آورد که در تضاد با رویکرد این کشور در سال‌های اخیر است و ما آماده پاسخ دادن به آن هستیم. اروپا نیز آماده واکنش نشان دادن است هر چند که در نهایت به مسیر تحریم ختم شود.

هم اتحادیه اروپا و هم کانادا تصمیم جدید آمریکا در محدود سازی سرمایه‌گذاری خارجی در کوبا را خلاف قوانین بین‌المللی دانسته‌اند. آمریکایی‌ها گفته‌اند قصد اعطای معافیت به هیچ سرمایه‌گذاری در کوبا را ندارند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: هشدار ، اروپا ، آمریکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین