کد خبر: ۱۹۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات رانندگی در سفرهای نوروزی امسال خبر داد.
ناطقان: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان و روسا و مدیران ناجا که صبح امروز (یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امسال در سفر‌های نوروزی علی رغم افزایش سفرها، شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات رانندگی بودیم.

وی افزود: امسال از ابتدای سال شاهد وقوع سیل بودیم و همکاران ما در ناجا به دلیل آمادگی که داشتند، جزء اولین گروه‌هایی بودند که در مناطق سیل زده حضور داشتند و به مردم اطلاع رسانی می‌کردند.


وی با اشاره به برگزاری همایش روسای پلیس سراسر کشور طی دو روز گفت: هدف از برگزاری این همایش دو روزه، بررسی آخرین وضعیت کشور و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تبیین اولویت‌های ماموریتی ناجا است.

سردار اشتری در خصوص اقدامات ناجا در سال گذشته تصریح کرد: در بحث ارز و سکه و موضوعات اقتصادی به لطف الهی و آگاهی مردم و هوشیاری همکاران انتظامی توانستیم در صحنه حاضر شویم و مدیریت کنیم.

وی افزود: با همکاری خوب مردم شاهد هیچ گونه تجمع در رابطه با موضوعات پیش آمده و بروز اتفاقات بزرگ نشدیم و با مدیریت خوب توانستیم این صحنه را مدیریت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با اقدامات مأموران ناجا برای مراسم اربعین حسینی بیان کرد: بیش از دو میلیون زائر با امنیت و انضباط به عتبات عالیات رفتند و بازگشتند.

سردار اشتری گفت: دهه مبارک فجر نیز با توجه به فراخوان‌های صورت گرفته به خوبی برگزار شد و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در امنیت و نظم کامل برپا شد.

فرمانده ناجا در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در روز‌های پایانی سال گفت: در چهارشنبه آخر سال نیز با کاهش انفجارات و خسارات مواجه بودیم که دلایل مختلفی دارد و دلیل اصلی آن حضور به موقع و با برنامه ماموران پلیس بوده است.

وی گفت: قرارگاه نوروزی از ۲۵ اسفند ماه با آماده‌باش کامل ماموران ناجا برگزار شد که این نیروها تا ۱۷ فروردین حضور فعال داشتند؛ موضوعات ترافیکی و مدیریت راه‌ها از جمله مواردی بود که مأموران پلیس به آن پرداختند که شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات و جانباختگان جاده بودیم، در صورتی که در نیمه اول تعطیلات تا ۵ فروردین ماه میزان سفرها ۱۴ درصد افزایش یافت.

سردار اشتری در رابطه با بارش باران و نزولات آسمانی و سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان بیان کرد: همکاران بنده به دلیل آمادگی در طرح نوروزی جزء اولین گروه‌هایی بودند که در صحنه حضور یافتند و سیل زدگان را نجات دادند.

وی با اشاره به حیله دشمن در کشور گفت: دشمن به صراحت اعلام کرد که ایران چهلمین سال خود را نمی‌بیند، اما دیدیم که به کوری چشم دشمنان با اقتدار چهلمین سال پیروزی را جشن گرفتیم.

سردار اشتری تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب صادر شد و این بیانیه باعث ایجاد اقتدار و آرامش در جامعه شد و ما باید این بیانیه را سرلوحه کار خود در دهه پنجم انقلاب قرار دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین