کد خبر: ۱۹۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
پلیس راه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در گزارشی، بارش باران در برخی محورهای استان اصفهان و ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در آزاد راه قزوین به کرج و کرج به تهران را اعلام کرد.
ناطقان: به گزارش روز پنجشنبه پلیس راهور ، بارش باران در استان اصفهان (محورهای اصفهان – شیراز، اصفهان – شهرکرد، قم – کاشان و نائیین – یزد) وجود دارد .

بر اساس این گزارش ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه قزوین به کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزاد راه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک ومحدوده گرمدره ) مشاهده می شود.

پلیس راهور سایرمحورهای مواصلاتی کشور را با جوی آرام و ترافیکی روان اعلام کرد.

بر اساس آخرین گزارش پلیس راهور محورهای مسدود سراسر کشور به شرح زیر اعلام شده است:

در استان گلستان، محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی و جنوب به شمال محور گمیشان به بندر ترکمن مسدود می باشد و مسیر جایگزین مسیر شمال به جنوب محور فوق است.

در استان خوزستان ، محور قدیم چذابه به علت بالا آمدن آب دریاچه هور و محور جایگزین مسیر جدید الاحداث چذابه است و محور روستایی حمیدیه به سوسنگرد بعلت تخریب جاده توسط نیروهای امدادی جهت تخلیه سیل و محور جایگزین محور اصلی حمیدیه- سوسنگرد می شود.

در استان ایلام ، محورزرنه - سومار به علت عملیات راهسازی (مسیر جایگزین روستای نامدار-گیلان غرب) ، محور پل گاومیشان(محور دره شهر به پل دختر ک 17 ) به علت بارش و احتمال و احتمال تخریب و محور لومار- روستای چم شیر بعلت بارش شدید باران و طغیان رودخانه.

در استان لرستان ، محور قدیم خرم آباد-پلدختر به علت طغیان رودخانه ، محور فرعی گراب-کوهدشت به علت جاری شدن سیل در سطح جاده ،محور فرعی روستایی کن خان به میر بک جنوبی از توابع شهرستان نور آباد به علت رانش زمین و محور قدیم کوهدشت- پلدختر به علت طغیان رودخانه مسدود و محور جایگزین ندارد.

در استان مازندران، محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله ) به علت سیل و تخریب پل مسدود و محور چمستان فرعی در کاپی به علت عدم ایمنی کافی مسدود شد.

در استان خراسان جنوبی ، محور روستایی عشق آباد-پیر حاجات بعلت طغیان رود خانه.

در استان کردستان ، محورفرعی سروآباد -پاوه (کردنه ته ته) به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی .

در استان کهکیلویه و بویر احمد، محور سی سخت - پادنا بعلت عدم ایمنی کافی.

در استان های تهران و البرز، محور دیزین- شمشک به علت عدم ایمنی کافی.

دراستان همدان، محورگنج نامه-تویسرکان بعلت عدم ایمنی کافی .

در استان سمنان ، در شاهرود محور روستایی سوداغلن- حسین آباد به گالیکش بعلت رانش زمین.

در استان بوشهر، محور اهرم- فراشبند از ساعت 0700 الی 1900 هر روز تا اطلاع ثانوی به علت تامین ایمنی مسیر و عملیات راهسازی مسدود و مسیر جایگزین کلمه به امام زاده ابراهیم,بوشکان به دهرود و تنگ ارم به پل نمازگاه است .

در استان کرمان شمال، محورهای شهداد -نهبندان و شهداد-اندوهجرد به علت طغیان رودخانه و سیلاب.
در استان سیستان و بلوچستان ، محور نیمروز به هیرمند به علت طغیان رودخانه.

مرکز مدیریت های راه های کشور، محدودیت های ترافیکی پایان هفته در برخی محورهای برون شهری در دوره زمانی 25 تا 28 اردیبهشت را اعلام کرد.

بر اساس‌ اطلاعات سامانه‌‌ هوشمند تردد شمار بر‌خط‌ و دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت های راه های کشور، ‌در حال حاضر به غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

این مرکز از محدودیت ترافیکی پایان هفته در محورهای هراز و کندوان و انسداد 17 مسیر مواصلاتی خبر داد که بر اساس آن، در محور هراز تردد‌ کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و ساعت 8 تا 24 دو روز آینده ممنوع است.

همچنین مجموع تردد ثبت ‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2 هزارو 247 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 1.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.
در همین مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.2 درصد، اوج تردد بین ساعت های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت های سه تا چهار بوده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین