کد خبر: ۱۹۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
فرمانده سپاه رو‌ح‌الله استان مرکزی از انهدام ۳ باند‌ مدلينگ توسط سپاه روح‌الله استان خبر داد.
ناطقان: سردار محسن کریمی از انهدام ۳ باند‌ مدلینگ توسط سپاه روح‌الله استان خبر داد و اظهار کرد: سه شبکه سازمان‌یافته ابتذال و فعالان آن در حوزه مدلینگ در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله  شناسایی و عوامل آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: شناسایی و برخورد با چنین شبکه‌هایی که گمان می‌کنند تلگرام بستر امنی برای هر نوعی فعالیت است با جدیت صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه با جدیت با هرگونه فعالیت سازمان یافته‌ که مغایر با ارزش‌های انقلاب و اسلام باشد، برخورد می‌کند.

کریمی گفت: هنجارشکنانی که گمان می‌کنند در بستر امن تلگرام می‌توانند هرگونه اقدامی را که بخواهند انجام دهند، باید بدانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین