کد خبر: ۱۹۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
وزیر دفاع موقت آمریکا:
پاتریک شاناهان در آخر مدعی شد که در این زمان، میزان تهدیدات بالاست و تمرکز آمریکا بر این است که برای ایرانی‌ها سوءتفاهم پیش نیاید. هدف آمریکا از اعزام ناو جنگی به منطقه، جنگ با ایران نیست.
ناطقان: پاتریک شاناهان، وزیر دفاع موقت آمریکا روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: حمله‌ای به منافع آمریکایی صورت نگرفته است. این تهدیدات به حالت تعلیق درآمده‌اند. این بدان معنا نیست تهدیداتی که قبلاً از آن‌ها یاد کرده بودیم، رفع شده‌اند. پاسخ محتاطانه ما باعث شده که ایرانی‌ها فرصت بازنگری در این مسئله را پیدا کنند.

وی در ادامه بیان کرد: امیدوارم که ایرانیان صدای ما را بشنوند. ما برای پاسخ دادن به مسائل گوناگونی در منطقه هستیم اما جنگ با ایران یکی از این مسائل نیست.

وزیر دفاع موقت آمریکا در آخر مدعی شد که در این زمان، میزان تهدیدات بالاست و تمرکز آمریکا بر این است که برای ایرانی‌ها سوءتفاهم پیش نیاید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین