کد خبر: ۱۹۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
رئیس‌جمهور روسیه با همتای فرانسوی خود و صدراعظم آلمان درباره تحولات اخیر سوریه به ویژه اوضاع ادلب گفتگوی تلفنی کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی خود و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان درباره تحولات اخیر سوریه و تشدید حملات و درگیری‌ها در ادلب بحث و تبادل نظر کرد.

کرملین اعلام کرد که پوتین در این گفتگوی تلفنی بر اقدامات اتخاذ شده با همکاری ترکیه برای تحقق ثبات در شمال غرب سوریه و حمایت از غیرنظامیان و از بین بردن تهدیدات تروریستی تأکید کرد.

در بیانیه کرملین آمده است: ماکرون، مرکل و پوتین به بررسی موضوع تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه پرداختند و بر لزوم ادامه تلاش‌ها برای حل و فصل بحران سوریه براساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت و حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه تأکید کردند.

در این گفتگوی تلفنی سه‌جانبه، رهبران سه کشور درباره اوضاع داخلی اوکراین نیز گفتگو و بر لزوم حل بحران داخلی در این کشور تأکید کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین