کد خبر: ۱۹۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
با حکم رئیس سازمان غذا و دارو حمیدرضا اینانلو به‌عنوان مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب شد.
ناطقان: چند روز قبل بود که خبر استعفای محمدعبدزاده در رسانه‌ها منتشر شد، هرچند این استعفا با واکنش‌های زیادی همراه بود اما سرانجام مهدی پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو در حکمی حمیدرضا اینانلو را به‌عنوان مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

همچنین  بر اساس حکم پیرصالحی، محمد عبده‌زاده به‌عنوان مشاور در امور دارویی و ارزی منصوب شد.

در ادامه انتصابات در وزارت بهداشت نیز روز گذشته سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، شاهین محمدصادقی را به عنوان مشاور خود در امور گردشگری سلامت، منصوب کرد.

گفتنی است، سعید نمکی وزری بهداشت طی اظهاراتی گفته بود، معاونت درمان وزارت بهداشت متولی گردشگری سلامت است و آیین نامه گردشگری سلامت نیز در آن تهیه و ابلاغ می‌شود، مدیریتی برای توریسم سلامت در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بتوانیم به تقویت و توسعه گردشگری سلامت در کشور کمک کنیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین