کد خبر: ۱۹۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
معاون وزیر صنعت:
قبادی در ادامه گفت: فعلا برنامه اى براى توزیع کالاهاى اساسى به شکل کوپن در دستور کار نیست.هدف ما در قیمت گذارى مرغ جلوگیرى از ضرر تولیدکننده و مصرف کننده است.
ناطقان: عباس قبادى، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: ادامه روند تخصیص ارز ٤٢٠٠تومانى به گوشت قرمز صلاح نبود.

وی ادامه داد: ١٠درصد گوشت قرمز وارداتى است و به خاطر این درصد کم نمى توان تولید داخل را تحت تاثیر قرار داد.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت خاطر نشان کرد: قبول داریم که نباید قیمت خرما با توجه به این که کشور صادرکننده این کالا هستیم، با تلاطم هاى اخیر روبه رو شود.

قبادی افزود: در حال حاضر یک میلیون تن شکر در انبارها، در حال حمل و در گمرکات داریم و دیگر مشکلى در تامین و قیمت این کالا نخواهیم داشت.

معاون وزیرصنعت در ادامه گفت: فعلا برنامه اى براى توزیع کالاهاى اساسى به شکل کوپن در دستور کار نیست.هدف ما در قیمت گذارى مرغ جلوگیرى از ضرر تولیدکننده و مصرف کننده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین