کد خبر: ۱۹۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های خاص وزارت بهداشت، از فعالیت چهار مرکز جامع ام اس در بیمارستان های دانشگاهی پایتخت خبر داد.
ناطقان: مهدی شادنوش، به برنامه وزارت بهداشت برای ارائه خدمات به بیماران خاص در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های وزارت بهداشت، برنامه ریزی برای ارائه خدمات به بیماران خاص است که در همین زمینه موضوع بیماران ام اس مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز جامع ام اس در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، افزود: تاکنون چهار مرکز جامع خدمات بیماران ام اس در تهران راه اندازی شده است تا بتوانیم خدمات با کیفیت تری به این قبیل از بیماران ارائه دهیم.

شادنوش ادامه داد: در حال حاضر این چهار مرکز جامع ام اس در بیمارستان های امام حسین (ع)، فیروزگر، سینا و مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) راه اندازی شده است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های خاص وزارت بهداشت، تاکید کرد: در تبریز، ساری، مشهد و اصفهان هم شاهد راه اندازی مراکز جامع ام اس هستیم که خدمات مورد نیاز این بیماران را ارائه می دهند.

شادنوش اظهار داشت: وزارت بهداشت به منظور ارتقای کیفیت خدمات به بیماران خاص، راهنماهای بالینی این گروه از بیماران را در دست اجرا دارد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین