کد خبر: ۱۹۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
شریعتمداری:
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفانه اظهاراتی درباره ارز ٤٢٠٠ تومانی و توزيع آن با نرخ پنجاه هزار تومان به نام بنده در رسانه‌ها منتشر شد که صحیح نیست و از آن تاسف بار تر اینکه صدا سيماى ملى نيز در برنامه ۲۰:۳۰ بازير نويسهايى بر همين طبل ايجاد اختلاف وتفرقه كوبيد.
ناطقان: محمد شریعتمداری گفت: متاسفانه اظهاراتی درباره ارز ٤٢٠٠ تومانی و توزيع آن با نرخ پنجاه هزار تومان و غيره بنام بنده در رسانه ها منتشر شد که صحیح نیست و بدتر از آن اینکه این اظهارات در حالی یکی از برنامه های تلویزیونی نیز مطرح و زیر نویس شد که اینجانب در مصاحبه با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک که مستقیم پخش شد توضیحات کامل در این خصوص مطرح و تاکید کردم اساسا این عبارات هیچ ارتباطی با سخنان بنده ندارد.

وزیر کار افزود:  جای تاسف است که در روز جهانى تعاون كه طبیعتا دولت  قصد معرفى ظرفيتهاى اين بخش مهم اقتصادى را دارد و من بصراحت از آمادگى تعاونى هاى مصرف محلى، فرهنگيان، كارگران، نيروهاى مسلح و نهادهاى حمايتى صحبت كردم و تقاضا كردم از اين ظرفيت براى توزيع كالاهاى يارانه دار براى رسيدن بدست مصرف كننده نهايى استفاده شود، چنین مطالبی به نام بنده  منتشر می شود و از آن تاسف بار تر اینکه صدا سيماى ملى نيز در برنامه ۲۰:۳۰ بازير نويسهايى بر همين طبل ايجاد اختلاف وتفرقه كوبيد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین