کد خبر: ۱۹۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس جمعه ۲۱ تیرماه یکطرفه می‌شود.
ناطقان: سرهنگ علیرضا قدم رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه در جاده‌های مازندران، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۱ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۲ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۱ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۲ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد کلیه تریلر‌ها از جاده هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از محور‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی  مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین