کد خبر: ۱۹۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
شکوری‌راد:
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: در انتخابات مجلس دهم ما نتوانستیم افراد شایسته را به مجلس بفرستیم، ما لیست 30نفره تهران را از درون سبد شورای نگهبان انتخاب کردیم و بخش اعظمشان را برای نخستین‌بار دیدیم و شناختیم و ما از لیست حمایت کردیم که طیف تندرو، مجلس را تصاحب نکنند.
ناطقان: اهم اظهارات علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت به شرح زیر است:

*چهره‌های شاخص حزبی ما مثل سعید حجاریان، مصطفی تاجزاده، عبدالله رمضان‌زاده، بهزاد نبوی، محسن آرمین و... بعد از 88 دیگر عضو هیچ حزبی نشدند، آنها باید در احزاب باشند تا حزب، حزب شود.

  
*در انتخابات مجلس دهم ما نتوانستیم افراد شایسته را به مجلس بفرستیم، ما لیست 30نفره تهران را از درون سبد شورای نگهبان انتخاب کردیم و بخش اعظمشان را برای نخستین‌بار دیدیم و شناختیم و ما از لیست حمایت کردیم که طیف تندرو، مجلس را تصاحب نکنند.

*معتقدم فراکسیون امید ضعیف است و اصلاح‌طلبان ساپورت لازم را از فراکسیون امید نکردند ولی ما مگر چقدر دستمان باز بوده که کاری نکرده‌ایم؟

*مردم ناراضی‌اند چون ‌شرایط اقتصادی و معیشتی خوبی ندارند.

*مردم امیدشان را از دست داده‌اند درحالی‌که این دولت بنا بود، دولت امید باشد، اما نقض برجام از جانب آمریکا از یک طرف و ناکام‌ماندن عزمی که قرار بود سبب همگرایی در داخل شود، امید مردم را تحت‌الشعاع قرار داد.

*نیروهایی که باید مملکت را بسازند، تمام نیروهایشان صرف یکدیگر می‌شود، چرا، چون این مملکت بد اداره می‌شود، باید برای این روند چاره اندیشید.

منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین