کد خبر: ۱۹۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
روزنامه فرهیختگان مدعی شد که درآمد تقریبی 30 میلیاردی از تبلیغات جانبی برنامه 90 حاصل شده که در گزارشات رسمی به آنها اشاره ای نشده است.
ناطقان: روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، تیتر یک امروز خود را به عادل فردوسی پور و لزوم شفاف سازی وی در قبال درآمدهای این برنامه اختصاص داد.

در این گزارش درآمدهای جانبی برنامه 90 نظیر تبلیغات سایت، اپلیکیشن و کانال و پیامکهای این برنامه تخمین زده شده و فرهیختگان مدعی شده که درآمد تقریبی 30 میلیارد تومانی از تبلیغات حاصل شده که در گزارشات رسمی به آنها اشاره ای نشده است.فرهیختگان در این گزارش که با تیتر «عادل و صداوسیما در چالش شفافیت» منتشر شده، با اشاره به ادعاهای فردوسی پور که اعلام کرده بود درآمد دیگری از برنامه 90 به جزء قرارداد با صداوسیما ندارد، چند سوال و ابهام مطرح کرده است که به نظر می رسد، پاسخگویی مسئولین صداوسیما و مجریان برنامه نود می تواند به روشن شدن موضوع بیانجامد.


منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین