کد خبر: ۱۹۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
گلپایگانی:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه وظیفه کمیته امداد این است که به مستضعفان، درماندگان و حتی کسانی که پول دارو ندارند کمک کند،گفت: تعداد این افراد کم نیست و هر جا دیدید ثروتی انباشته شده، بدانید که حقوقی پایمال شده است.
ناطقان: حجت الاسلام محمدمهدی گلپایگانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) منشأ خدمات بزرگی به محرومان بوده است افزود: این خدمات به گونه‌ای بودند که در سیل اخیر و زلزله‌های عظیم کمیته امداد حضور فعالی داشته و حتی مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد بسیار گسترده است، تصریح کرد:‌ در شرایط امروز کشور ثروتمندان وظیفه دارند به نیازمندان کمک کنند. در حال حاضر کشورهایی داریم که قارونی عمل می‌کنند. این کشورها مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه و ... با پول چپاول کشورهای جهان سوم غارت اموال و معادن این کشورها کاخ‌ها و شهرهایشان را ساخته‌اند و به بقیه فخر می‌فروشند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کار کمیته امداد این است که به مستضعفان و درماندگان کمک کند، تصریح کرد: امیدواریم انتخاب و انتصاب آقای بختیاری که سوابق درخشانی دارند مبارک باشد. ایشان در گذشته نیز سابقه درخشانی داشته‌اند. در عین حال آقای فتاح طی این مدت زحمات زیادی کشیدند و همیشه برای خدمت آماده بودند.

در این مراسم، حکم مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام گلپایگانی خطاب به سید مرتضی بختیاری به عنوان رئیس جدید کمیته امداد  قرائت شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین