کد خبر: ۲۰۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
عراق از مرحله سوم عملیات "اراده پیروزی" برای از بین بردن داعش در استان‌های دیالی و نینوا خبر داد.
ناطقان: به نقل از روزنامه القدس العربی، عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق امروز(دوشنبه) برای نظارت بر مرحله سوم عملیات "اراده پیروزی" برای از بین بردن بقیه اعضای داعش در استان‌های دیالی و نینوا وارد مقر فرماندهی عملیات دیالی شد.

حشد شعبی عراق در سایت وابسته به خود اعلام کرد که نیروهای حشد و ارتش با کمک نیروی هوایی عراق امروز عملیات اراده پیروزی را برای پاکسازی روستاهای شمال جلولاء، شمال المقدادیه و مناطق جنوب موصل، رشته‌کوه‌های عطشانه و بادوش برای پایان دادن به تهدید داعش آغاز کردند.

عبدالامیر رشید یار، معاون فرمانده عملیات مشترک عراق اعلام کرد: از فرماندهی عملیات دیالی در این عملیات لشگر پنجم ارتش عراق، گردان المغاویر، فرماندهی عملیات و پلیس دیالی و سه گردان در محور حشد شعبی شرکت دارند. از فرماندهی عملیات نینوا نیز لشگر ۲۰ و نیروهای پلیس نینوا، حشد عشایر، فرماندهی محور حشد شعبی نینوا برای پاکسازی تپه‌های العطشانه و رشته‌کوه‌های بادوش، شیخ ابراهیم و مناطق خط اللاین شرکت دارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین