کد خبر: ۲۰۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
وزیر خارجه آمریکا قرار است برای سفر یک روزه به اتاوا، کانادا برود تا با مقام‌های این شهر درباره روابط تجاری دو جانبه، بحران در ونزوئلا و کانادایی‌های بازداشتی در چین گفت‌وگو کند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، سفر مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا به کانادا که شامل گفت‌وگو با جاستین ترودو، نخست وزیر این کشور نیز می‌شود، در بحبوحه نگرانی‌های کانادا بر سر این مساله است که آیا کنگره ایالات متحده بسته تجاری جدید شمال آمریکا را بین کانادا، مکزیک و آمریکا تایید می‌کند یا خیر.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: مذاکرات میان وزیر خارجه با مقام‌های کانادا حول محور شراکت گسترده‌تر و چند جانبه بین دو کشور و تعیین فرصت‌ها برای پیشبرد اهداف مشترک شامل بازگشت دموکراسی به ونزوئلا و آزادی دو شهروند کانادایی بازداشت شده در چین است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پامپئو ، اتاوا ، کانادا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین