کد خبر: ۲۰۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
وزیر صمت با بیان این که تمامی خودروهای ثبت نامی مشتریان تا پایان سال ۹۸ به آن ها تحویل داده می شود، گفت: پیگیر اجرای تعهدات خودروسازان هستیم.
ناطقان: رضا رحمانی در حاشیه افتتاح هم زمان ۳۳ طرح صنعتی در استان تهران که در هفته دولت صورت می گرفت، مبنی بر عدم اجرای تعهدات خودروسازان در یکی ۲ سال اخیر اظهار داشت: بعد از تحریم ها با مشکلاتی در زمینه تولید خودرو در کشور مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: به دلیل تحریم ها در برخی مواقع و برخی ثبت نام ها خودروی مناسب برای واگذاری به ثبت نام کنندگان نداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: اما راه حل های متنوعی به ثبت نام کنندگان ارائه دادیم و ۲ خودرو ساز مطرح کشور مقرر شده است، طبق برنامه ای مکتوب تا پایان سال جاری تعهدات خود را به روز کنند و ما از طریق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پیگیر اجرای تعهدات آنها هستیم.

رحمانی همچنین از ابلاغ دستورات لازم به خودروسازان در خصوص عدم افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده معوق خبر داد و گفت: ما باید سعی کنیم، برای جلوگیری از دلال بازی خودرو را به دست مصرف کننده واقعی برسانیم، که همین امر تاثیر مثبتی در کنترل قیمت خودرو خواهد داشت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین