کد خبر: ۲۰۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
عضو فراکسیون امید:
ماینده مردم اراک در مجلس در خصوص معرفی دکتر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری به مجلس نیز گفت: با توجه به این که یکی از مشکلات سازمان میراث فرهنگی در سال های گذشته تغییر مکرر مدیریت آن بوده است، قطعا نگاه مجلس به ادامه حضور ایشان و پیگیری برنامه‌های آغاز شده مثبت است.
سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به عملکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دولت دوازدهم گفت: «در حوزه میراث فرهنگی زحمات زیادی کشیده شده است، یکی از تلاش هایی که در این خصوص انجام شده، جذب سرمایه گذاری است. چرا که اعتبارات موجود در سازمان جوابگوی حجم ماموریت های آن نیست.»


این نماینده مجلس ادامه داد: « در حوزه گردشگری نیز تلاش های زیادی صورت گرفته است، در حالی که شاهد تحریم هایی از سوی غربی ها بودیم با این حال قدم‌های خوبی در سازمان میراث فرهنگی در دو سال گذشته برداشته شده است، حجم هتل هایی که احداث شده و نیز میزان سرمایه های جذب شده، حرکت رو به جلویی است که در دو سال گذشته انجام شده است و به تأمین زیرساخت های گردشگری کشور کمک می کند.


مقدسی با اشاره به رویکرد رئیس سازمان میراث فرهنگی برای جذب سرمایه گذار گفت: این روش منطق دارد و منطق آن نیز این است که دولت به تنهایی نمی تواند در این حوزه وسیع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با نگاه دولتی ورود کند، نگاه دکتر مونسان نگاه بازتر و فراتر از دولت است و زمینه را برای ورود تشکل های مرتبط فراهم کرده است.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: «خوشبختانه ظرفیت های خوبی برای حضور گردشگران مذهبی برای ورود به کشور داریم که شهرهای قم و مشهد را برای سفر انتخاب می کنند، ضمن این که موضوع توریسم درمانی نیز یک ظرفیت بسیار خوب برای توسعه گردشگری است. قدم هایی که آقای مونسان در این حوزه ها برداشته است، قدم های خوبی بوده است و نوع نگاه ایشان نگاه بسیار خوبی است و علی رغم وجود برخی از محدودیت های اعتباری دکتر مونسان توانسته است از طریق منابع صندوق توسعه ملی و سایر تسهیلات برای توسعه گردشگری استفاده کرده است که کار ارزشمندی است.


نماینده مردم اراک در مجلس در خصوص معرفی دکتر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری به مجلس نیز گفت: وی مدتی در این عرصه کار کرده و تجربه و تحرک خوبی دارد. با توجه به این که یکی از مشکلات سازمان میراث فرهنگی در سال های گذشته تغییر مکرر مدیریت آن بوده است، قطعا نگاه مجلس به ادامه حضور ایشان و پیگیری برنامه‌های آغاز شده مثبت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین