کد خبر: ۲۰۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
نماینده مشهد:
عضو فراکسیون ولایی مجلس ادامه داد:ما نیز به این جمع بندی رسیده بودیم که آقای مونسان گزینه ای است که امروز این شرایط را دارد و با توجه به شرایط فعلی بهترین گزینه برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مونسان است و ما موفقیت های بسیار خوبی را در کارنامه وی می بینیم.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از مصاحبه های من در مجلس در پنج شش سال پیش این بود که یکی از آرزوهای ما این است که قدم بزرگی برای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی برداریم که با تبدیل شدن سازمان میراث فرهنگی به وزارت خانه این قدم بزرگ برداشته شده است و اعتقاد من بر این است که اگر این قدم اولیه که مجلس توانسته بردارد را حمایت کنیم، می توانیم با ظرفیت بهتری در حوزه گردشگری کار کنیم و در انتقال فرهنگ به کشورهای مختلف تاثیرگذار باشیم.

او افزود: «دروازه های کشور را برای انتقال فرهنگ و تبادل فرهنگی با کشورهای مختلف باید باز کنیم و از طریق تبادل گردشگری می توانیم به انتقال فرهنگ کمک کنیم و یکی از مهمترین موضوعاتی که مجلس به دنبال آن است، تائید لایحه ساختار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که در صحبت با آقای مونسان به این نتیجه رسیدیم که ایشان نیز به موضوع ساختار وزارت خانه و بودجه و اعتبارات آن توجه دارد از این رو از ایشان حمایت می کنیم.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: اطمینان و جدیت ما بر این است که آقای مونسان را کمک کنیم و حمایت کنیم تا با رای بالا به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انتخاب شود.


عضو فراکسیون ولایی مجلس ادامه داد: همه فراکسیون های مختلف مجلس از دو هفته پیش که موضوع تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارت خانه مصوب شد، قبل از این که رئیس جمهور آقای مونسان را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کند، ما نیز به این جمع بندی رسیده بودیم که ایشان گزینه ای است که امروز این شرایط را دارد و با توجه به شرایط فعلی بهترین گزینه برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مونسان است و ما موفقیت های بسیار خوبی را در کارنامه وی می بینیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین