کد خبر: ۲۰۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
نماینده اصفهان:
حیدرعلی عابدی رشد بومگردی و تحول مثبت در بخش صنایع دستی را از دستاوردهای مثبت مونسان برشمرد و گفت:‌ مونسان فردی شایسته برای وزارت میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری است و تا کنون بی حاشیه اقدامات اساسی انجام داده است.
ناطقان: حیدرعلی عابدی (نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی) با اشاره به حجم سرمایه گذاری 393 میلیارد تومان در پروژه های گردشگری استان اصفهان اظهار کرد:‌ عملکرد علی اصغر مونسان در مدیریت سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری خوب بوده و نظر من به عنوان نماینده مردم در مورد رای اعتماد به او برای تصدی وزارت میراث فرهنگی مثبت است.

وی خاطر نشان کرد: او بدون حاشیه کارهای اساسی انجام می دهد که کشور ما به این پیگیری و اقدام ها نیاز دارد بنابر این گزینه مناسبی برای وزارت میراث فرهنگی است و یکی از دستاوردهای او در سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری این بود که بخش خصوصی را به ویژه در بخش گردشگری فعال کرد.

نماینده اصفهان با طرح این موضوع که رشد چشمگیری در حوزه بومگردی در شرق استان اصفهان در دوره مدیریت مونسان شاهد هستیم،‌ ادامه داد: صنایع دستی با حضور مونسان دچار تحول بسیار خوبی شد و به نظرم او فردی بسیار شایسته برای وزارت میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری است که رئیس جمهور او را معرفی کرد و به نظرم جو مجلس برای رای اعتماد به مونسان خوب است و او رای می آورد.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین