کد خبر: ۲۰۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام گفت: روز دوشنبه 18 شهریور ماه همزمان با تاسوعای حسینی، شاهد اولین پرواز مسافری از این فرودگاه به مقصد مشهد مقدس خواهیم بود.
ناطقان: نادرثناگو مطلق با اشاره به برگزاری جلسات کمیته مسافری جهت برنامه‌ریزی و طراحی مقدماتی آغاز پروازهای مسافری اظهار داشت: بیش از 10 جلسه در این خصوص برگزار شد و موضوعاتی همچون حضور ایرلاین ها و نوع و‌ نحوه حضور نهادهای همکار  استانی در خصوص خدمات شهری همچون تاکسیرانی، اتوبوسرانی و تبلیغات مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص زمان دقیق پروازهای مسافری بیان کرد: با چند ایرلاین کشور مذاکرات خوبی صورت گرفت و تمام تلاش ما برای انجام پروازها در نزدیکترین فرصت زمانی ممکن بود که از روز دوشنبه 18 شهریور ماه همزمان با تاسوعای حسینی شاهد اولین پرواز به مقصد مشهد مقدس خواهیم بود.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام، فرصت ایجاد شده در استان البرز در خصوص پروازهای مسافری را یک مزیت در حوزه حمل و نقلی خواند و خاطرنشان کرد: قطعا ترمینال پیام یک مسیر ورودی و خروجی برای استان خواهد بود که ضروری است نهادهای مرتبط نسبت به ایجاد فضای در شأن استان اقدامات جدی انجام دهند.

ثناگو مطلق تأکید کرد: همراهی و همدلی خوبی میان مدیران استان و فرودگاه پیام وجود دارد و برنامه ریزی های خوبی هم در خصوص راه های دسترسی به فرودگاه صورت گرفته که در این راستا نیاز به عملیاتی شدن موضوعات احساس می شود.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام، ورودی و خروجی یک شهر را یکی از نمادهای عینی و عمومی برای معرفی دانست و ادامه داد: در حاضر و با توجه به ایجاد فرصت پروازهای مسافری این ورودی و خروجی زیبنده کلانشهری همچون کرج نیست.

ثناگومطلق اظهار کرد: این موضوع قابل حل است و شک ندارم که با نگاه دلسوزانه ای که در مسؤولان و مدیران شهری استان و استانداری وجود دارد، به زودی شاهد انجام این مهم خواهیم بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین