کد خبر: ۲۰۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
بررسی راهکارهای مقابله با قاچاق سوخت در جلسه غیرعلنی/ انتقاد لاریجانی از عدم حضور وزرای در جلسه بررسی وضعیت یارانه‌ها/ انتقاد از توزیع ناعادلانه یارانه‌ها/ اعلام وصول سوالی درباره تخصیص نیافتن آب به سدهای کردستان و ...از جمله مهمترین اخبار امروز (دوشنبه) پانزدهم مهر ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.
ناطقان: جلسه غیر علنی امروز مجلس با موضوع یارانه‌های پنهان و آشکار و نحوه پرداخت یارانه‌ها و بحث حامل‌های انرژی در حالی برگزار شد که علیرغم اعلام قبلی، وزرای اقتصادی دولت در این جلسه حضور پیدا نکردند.

همچنین نماینده سیرجان در توضیح جلسه غیر علنی گفت که در این جلسه راهکارهای مقابله با قاچاق سوخت مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات جدی گرفته شد.

احمد امیرآبادی فراهانی هم از انتقاد رئیس مجلس به عدم حضور وزرای در جلسه بررسی وضعیت یارانه‌ها خبر داد و گفت: قرار شد آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور  درباره عدم حضور وزرا گزارشی را تهیه و به مجلس ارائه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی هم در آغاز جلسه علنی از بررسی مسائل مهم مطرح در بخش اقتصاد کشور در جلسه غیر علنی مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و همچنین بخش‌های از دولت حضور داشتند. ان شاءالله پیگیری‌های لازم در بخش اقتصادی انجام خواهد شد.

لاریجانی همچنین با اشاره به بررسی موضوع یارانه‌ها در جلسه غیرعلنی با بیان این که مجلس هنوز تصمیمی برای تغییر وضعیت یارانه‌ها و سوخت نگرفته است گفت که بررسی‌ها در این زمینه تا زمان رسیدگی به بودجه سال آینده ادامه خواهند داشت.

ناطقین امروز مجلس

نجفی: تربیون‌دارها پاکیزه سخن بگویند

اسدی: کشورهای منطقه به این درک برسند که با کمک هم مشکلات منطقه را حل کنند

انتقاد «حاجی‌دلیگانی» از توزیع ناعادلانه یارانه‌ها

تابش: باید ترس از آینده و معیشت را با اقتدار و تدبیر دور کنیم

***

دراین جلسه سوالی درباره عدم تخصیص آب به سدهای استان کردستان اعلام وصول شد.

یک عضو هیات رییسه مجلس هم تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین