کد خبر: ۲۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیر کبیر حاشیه‌های فراوانی را برانگیخت و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن اعتراض به حضور وی پرسیدند چرا در روز معلم دانشگاه به یک پادگان نظامی تبدیل شده است ؟
ناطقان:کیهان در ادامه آورده است:به گزارش خبرگزاری‌ها دانشجویان که به حضور هاشمی در دانشگاه معترض بودند با تشکیل زنجیره انسانی در محل ورود هاشمی و با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به سیاسی کاری ریاست دانشگاه در دعوت از سایر شخصیت‌های سیاسی، نقش موثر هاشمی در فتنه 88 و سخنان حاشیه ساز اخیر او اعتراض کردند.
بر اساس این گزارش دانشجویان در اعتراض به حضور هاشمی در دانشگاه فریاد می‌زدند: سیاست فرمایشی و سفارشی جایگزین برنامه‌های دانشگاه شده است.
منتقدین پلاکاردهایی چون «ستاد تحریف امام و انقلاب»، «روز معلم را در دانشگاه به پادگان نظامی تبدیل نکنیم»، «نقاط مشترک مطهری، خاتمی و رفسنجانی چیست؟» در دست داشتند.
از سوی دیگر خودروی هاشمی با شکستن زنجیره دانشجویان که برای ممانعت از ورود وی به دانشگاه تشکیل شده بود توانست وارد دانشگاه شود و در همین حین تعدادی از دانشجویان مصدوم شدند.
گفتنی است دفتر هاشمی تنها و به بهانه مقابله با تنش به خبرنگاران همسو با خود اجازه حضور در محل سخنرانی هاشمی را داده بود و تلاش‌های دیگر رسانه‌ها برای حضور در این برنامه ناکام ماند.
خبر دیگر اینکه تعدادی از دانشجویان نیز  با در دست داشتن تصاویری از سران فتنه به استقبال هاشمی رفته و شعارهایی در حمایت از عوامل فتنه 88 سر دادند !
تدابیر شدید امنیتی در دانشگاه و پلمپ تعدادی از کلاس‌ها و آزمایشگاه‌های درسی مجاور مکان سخنرانی هاشمی و سعی انتظامات دانشگاه در پراکنده کردن دانشجویان از دیگر حواشی حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر بود.
گفتنی است هفته‌های پیش دانشگاه امیرکبیر، شاهد سخنرانی شخصیت‌های تنش زا چون محمدرضا خاتمی، اصغر فرهاد زاده و علی مطهری بود در حالی که ریاست دانشگاه به برنامه‌های سخنرانی چهره‌های شاخص اصولگرا چون حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان، بذرپاش (نماینده مجلس) و سعید زیباکلام به علت تنش زا خواندن برنامه‌ها مجوز نمی‌دهد!
منبع:کیهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین