کد خبر: ۲۰۷۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
يك نماينده مجلس به ناطقان خبرداد:
داريوش اسماعيلي (عضو كميسيون صنايع مجلس) به وجه ديگري از مشكلات موجود در صنعت خودرو اشاره كرد و ابراز داشت: برخی شنیده ها حاکی از حضور سیاسیون در بدنه برخی خودروسازی ها دارد که این آفتی برای تولید ملی است.
ناطقان: موضوع سطح كيفيت خودوروهاي داخلي و بالطبع مديريت صنعت خودرو سازي در كشور، همواره بعنوان يكي از مباحث داغ در بين مردم مطرح بوده است و در اين بين باره موضوع خصوصي سازي بعنوان نسخه اي شفابخش براي درمان ناكارآمدي و ضعف هاي موجود در صنعت خودرو مطرح مي گردد.

در اين باره باقري بنابي (عضو كميسيون اقتصادي مجلس) با تاكيد بر لزوم تحقق خصوصي سازي حقيقي در كشور گفت: تا زمانی که بخش خصوص واقعی و نه شبه دولتی در صنایع کشور از جمله صنعت خودرو نقش آفريني نكنند، شاهد بهره وری در این زمینه نخواهیم بود.

اما داريوش اسماعيلي (عضو كميسيون صنايع مجلس) به وجه ديگري از مشكلات موجود در صنعت خودرو اشاره كرد و ابراز داشت: برخی شنیده ها حاکی از حضور سیاسیون در بدنه برخی خودروسازی ها دارد که این آفتی برای تولید ملی است.



از سوي ديگر " علي عليلو" (عضو كميسيون صنايع مجلس) در گفتگو با ناطقان تاكيد كرد: اخيرا از طريق منابع موثق مطلع شديم كه برخي تحميل ها پيرامون انتصاب چهره هايي خاص در اعضاي هيئت مديره صنايع خودروسازي صورت گرفته است.

اين نماينده مجلس ادامه داد: متاسفانه فردي كه وارد هيئت مديره شركت . . .  شده است نه تخصصي در اين حوزه دارد و نه كارنامه موفقي در گذشته و البته انگيزه اي كه باعث اين تحميل به صنعت خودروسازي شده است، برخي رفاقت ها و رودربايستي ها بين تعدادي از مسئولين است.



در اين بين وقتي با كنار گذاشتن ويژگي هاي همچون تخصص و كارآمدي، مبناي تشكيل هيئت مديره و انتخاب تصميم گيران صنعت خودرو بر اساس شاخص هايي همچون رفاقت(!) و رودربايستي(!) شكل گرفته است، نبايد متعجب بود در كنار پيشرفت هاي شگرف صنعت خودروسازي در دنيا، ايران همچون مشغول توليد پرايد و پژو باشد و سالانه تعداد قابل توجهي از هموطنانمان بدليل ناايمن بودن خودروهاي داخلي به كام مرگ بروند .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رحمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
0
داماد آقاي ف ... هم عضو هيئت مديره تشريف دارن
پاسخ ها
يار دولت اعتدال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
متاسفانه اين صنعت محل سهم خواهي جريانات سياسي شده و چيزي كه هيچكس به يادش نيست مردم و ارتقاء صنعته
ملكي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
0
ناطقان خيلي خطرناك شده
همش دست تو لونه زنبور ميكنه
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
0
بريد ببينيد آقاي ..... همزمان عضو هيئت مديره چند جا شده؟
اين است عدالت علوي؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین