کد خبر: ۲۰۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
وزیرراه و شهرسازی از بسیج بالغ بر 11 هزار اتوبوس برای بازگشت زائران به استان‌های مختلف کشور خبر داد.
ناطقان: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، اظهار کرد: تمامی امورات طبق روال عادی در حال انجام است و غیر از وقفه‌ای که در خاک عراق نسبت به کمبودهایی که در بخش وسیله نقلیه روبرو بودیم، در اربعین سال جاری زائران با مشکل خاصی روبرو نبودند.

وی با بیان اینکه عملیات حجیم و پر حجم اربعین با کیفیت مناسبی صورت گرفت، افزود: اسلامی کنتزل ترافیک نیز توسط راهداری با همکاری پلیس راهور در حال انجچپام است و همه چیز به صورت منم در حال صورت پذیرفتن است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تمهیداتی که این وزارتخانه برای بازگشت زائران اندیشیده، تصریح کرد: بالغ بر 11 هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران پیش‌بینی شده است که به صورت منظم از پایانه ها، به ستادهای معین و از آنجا به استان های مختلف زائران را منتقل می کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین