کد خبر: ۲۰۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
نائب رئیس اول مجلس:
مسعود پزشکیان ادامه داد‌: وقتی ارز در کشور دارای چند قیمت باشد؛این یعنی اقتصادما در مسیر درست جلو نمی‌رود و هرچه ارز در کشور به صورت چند نرخی عرضه شود ما شاهد اختلاس و رانت خواهیم بود.
ناطقان: مسعود پزشکیان  در دهمین نمایشگاه کتاب ومطبوعات آذربایجان شرقی گفت: اقتصاد کشور ما مریض است و مشکلات اقتصادی که با آنها دست و پنجه نرم می کنیم به علت مدیریت ضعیف غلط در  اقتصاد است.

مسعود پزشکیان  ادامه داد‌: وقتی ارز در کشور دارای چند قیمت باشد؛این یعنی اقتصادما در مسیر درست جلو نمی‌رود و هرچه ارز در کشور به صورت چند نرخی عرضه شود ما شاهد اختلاس و رانت خواهیم بود.

وی افزود : در کشور برای مدیریت و بهبود وضیعت اقتصادی  باید از کارشناسان اقتصادی استفاده کنیم مبارزه با فساد قوه قضاییه ستودنی است اما شاید این تنها 10درصد مبارزه با  مفسدان مالی و اقتصادی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسیر اقتصادی ما اصلاح نشود هرچقدر هم قوه قضاییه با فساد اقتصادی مبارزه کند این فساد بازهم روبه افزایش خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود؛ نظام اقتصادی ما همواره سوبسید پرداخت می‌کند که در نظر کارشناسی این کار غلط بوده  و رانت و رشوه و اختلاس را افزایش می‌دهد.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین