کد خبر: ۲۰۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
در راستای افزایش فشار دونالد ترامپ به دولت کوبا، پرواز خطوط هواپیمایی آمریکا به تمام شهرهای این کشور آمریکای لاتین بجز هاوانا از دهم دسامبر قطع می‌شود.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، در اطلاعیه وزارت حمل و نقل آمریکا آمده است، این اقدام به درخواست مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و برای "تقویت بیشتر سیاست دولت و پیامدهای اقتصادی بر رژیم کوبا به دلیل سرکوب مداوم مردم کوبا و حمایت از نیکولاس مادورو در ونزوئلا" انجام شده است.

این اقدام، پرواز خطوط هواپیمایی آمریکا به ۹ فرودگاه بین‌المللی کوبا بجز هاوانا را لغو خواهد کرد و روزانه روی هشت پرواز تاثیر می‌گذارد. این ممنوعیت روی پروازهای چارتر تاثیری نمی‌گذارد. هیچ ناوگان هوایی خارجی پروازهای مستقیم میان ایالات متحده و کوبا ندارد.

برونو رودریگز، وزیر خارجه کوبا در پیامی توییتری نوشت، کشورش با قاطعیت این اقدام را محکوم می‌کند و این را تشدید محدودیت‌ها برای سفر از آمریکا به کوبا و آزادی شهروندانش خواند. رودریگز گفت، تحریم‌ها موجب تسلیم کوبا مقابل خواسته‌های آمریکا نخواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین