کد خبر: ۲۱۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس امروز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم می‌روند.
ناطقان: تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس امروز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

آخرین دیدار این هفته را هم می‌توان یکی دیگر از بازی‌های مهم و حساس هفته سیزدهم تعبیر کرد. ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان که همواره انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارد، تنها یک هدف را دنبال می‌کند. آن هم کسب سه امتیاز است. در این وضعیت سرمربی ذوبی‌ها که به مدیران باشگاه قول داده بود از پنج بازی پایانی نیم فصل ۱۰ امتیاز کسب می‌کند، یک گام دیگر به نشستن روی نیمکت این تیم در دور برگشت نزدیک می‌شود. از طرفی پرسپولیس که تا حدی از جمع مدعیان قهرمانی فاصله گرفته برای بازگشت به این کورس تنها دنبال کسب پیروزی است.

شاگردان گابریل کالدرون که اکنون با ۱۹ امتیاز در رده چهارم هستند جایگاه شان با بردن این بازی و شکستن طلسم ۹ ساله نبردن در فولاد شهر، تغییر نمی‌کند، اما باخت به تیم علی منصور این تیم را حتی تا رتبه هشتم پایین می‌آورد. در سوی مقابل سبزپوشان اصفهانی که با ۱۱ امتیاز تیم یازدهم هستند، می‌توانند با بردن قهرمان سه فصل اخیر لیگ، تا رده دهم صعود کنند و با باخت هم احتمال دارد تا جایگاه چهاردهم پایین بیایند.

پخش زنده دیدار تیم های استقلال و شهر خودرو را از طریق شبکه سوم سیما مشاهده کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین