کد خبر: ۲۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
حضور علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در دانشگاه زنجان همچون سایر استان‎ها دارای حاشیه‎هایی بود و مرتب سخنرانی این نماینده مجلس با عکس‎العمل‎های متفاوت دانشجویان قطع و وصل می‎شد.
ناطقان:حضور علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی در دانشگاه زنجان همچون سایر استان‎ها دارای حاشیه‎هایی بود و مرتب سخنرانی این نماینده مجلس با عکس‎العمل‎های متفاوت دانشجویان قطع و وصل می‎شد.

در ابتدای حضور مطهری در دانشگاه زنجان به حرمت قرائت قرآن، دانشجویان کف و سوت زدن برای حضور علی مطهری نداشتند و پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی در واقع حضور اولیه مطهری بدون حاشیه بود.

بخش نخست سخنرانی مطهری نیز چنگی به دل نزد و خیلی مورد تشویق حاضرین در این جلسه قرار نگرفت، اما سوالات مختلف دانشجویان در حوزه‎های مختلف موجب شد تا علی مطهری پاسخ‎های خود را باز گو کند.

برخی از سئولات علی مطهری را مجبور کرد در زمینه فتنه 88 صحبت کند و با آغاز سئوال‎هایی در زمینه وضعیت عفاف و حجاب برخی از دانشجویانی که در ابتدا مشوق علی مطهری بودند، با سر و صداهای بسیار دیدگاه‎های علی مطهری را در زمینه مسئله حجاب برنتافتند.

در نهایت علی مطهری بدون حضور در جمع خبرنگاران سالن را ترک کرد
منبع: فارس
برچسب ها: مطهری ، زنجان ، دانشگاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین