کد خبر: ۲۱۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
وزیر خارجه ایتالیا که قبلا به غرب لیبی رفته و با فائز السراج دیدار کرده بود با سفر به شرق این کشور با خلیفه حفتر هم دیدار کرد.
ناطقان: به نقل از روسیاالیوم، لوئیجی دی مایو وزیر خارجه ایتالیا با خلیفه حفتر فرمانده کل ارتش لیبی در شهر بنغازی در شرق لیبی دیدار و گفتگو کرد.

منابع ایتالیایی اعلام کردند که وزیر خارجه ایتالیا که به طرابلس در غرب لیبی مقر دولت وفاق ملی لیبی رفته بود، به شرق لیبی رفته و با حفتر دیدار کرده و قرار است که با عقیله صالح رئیس مجلس لیبی هم دیدار کند.

عبدالله بلیحق سخنگوی پارلمان لیبی ساعاتی قبل گفته بود که صالح و دی مایو اوضاع لیبی و منطقه و روابط دوجانبه را مورد رایزنی قرار خواهند داد.

دی مایو قبلا در طرابلس با فائز السراج رئیس شورای ریاستی دولت وفاق دیدار کرده و از حمایت رم از دولت وفاق خبر داده و اعلام کرده بود که از راه نظامی نمی توان بحران لیبی را حل و فصل کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین