کد خبر: ۲۱۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد کشور با استقبال مسوولان وارد بیرجند شد.
ناطقان: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد کشور با استقبال مسوولان وارد بیرجند شد.

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه 6 دی با استقبال استاندار خراسان جنوبی و سایر مسوولان وارد فرودگاه بیرجند شد.

سفر اسفند ماه سال گذشته دکتر نوبخت به خراسان جنوبی منجر به تهیه سند توسعه میان مدت در استان شد که یکی از اهداف سفر امروز بررسی میزان پیشرفت برنامه‌های توسعه‌ای استان و مصوبات است. احداث 10 هزار واحد مسکونی ویژه روستاییان نیز از پروژه‌های بود که در سفر دکتر نوبخت مصوب  و مقرر شد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد احداث شود که امروز و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فاز اول 2000 واحد مسکونی از این پروژه افتتاح خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: نوبخت ، بیرجند ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین