کد خبر: ۲۱۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
وزیر اطلاعات در جمع مردم شهرستان نیر تاکید کرد: استقامت در برابر تحریم ها پیروزی را به بار خواهد آورد.
ناطقان: سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و نماینده ویژه رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به شهرستان نیر ضمن حضور در مزار شهدای شهر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد و سپس از اصناف و بازاریان شهر دیدار کرد.

علوی در ادامه در مسجد جامع شهر حاضر شد و در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان به سخنرانی پرداخت.

وزیر اطلاعات در سخنرانی خود با تبریک ولادت باسعادت زینب کبری به صبر و استقامت در برابر کفار اشاره کرد و افزود: زینب کبری(س) در کربلا در مقابل کفار و ستمگران خم به ابرو نیاورد و با صبرو استقامت در برابر آنها به پیروزی رسید.

نماینده ویژه رئیس جمهور در ادامه گفت: آمریکا خیال می‌کند با تحریم و فشار به ملت ایران، مردم و مسئولان را به زانو درمی‌آورد که به سختی در اشتباه هستند و این آرزوی خود را به گور خواهند برد.

علوی تصریح کرد: وعده خداوند است که در برابر کفر و ستم اگر ایستادگی و مقاومت کنید قطعا پیروزی نهایی با شما خواهد بود.

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات شهرستان نیر را به هیئت دولت ارجاع خواهم داد تا در خصوص رفع مشکلات آنها اقدام شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین