کد خبر: ۲۱۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
حناچی در پاسخ به این سوال که در آغازین روزهای حضورتان در شهرداری اعلام کردید؛ سالانه ۶ درصد کاهش نیرو در شهرداری تهران اتفاق خواهد افتاد، پس از یک سال از حضور شما در شهرداری چقدر تعدیل نیرو محقق شده است؟ اظهار داشت: در زمان روی کار آمدن دوره پنجم مدیریت شهری حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل در شهرداری تهران مشغول به کار بودند، اما اکنون تعداد کارکنان شهرداری تهران به حدود ۶۴ هزار نفر کاهش یافته است.
ناطقان: پیروز حناچی» شهردار تهران  درباره پیگیری قراردادهایی که بدون مناقصه و با ترک تشریفات در دوره مدیریت شهرداری پیشین منعقد شده‌ است، گفت: ترک تشریفات بخشی از آیین‌نامه معاملات در شهرداری است و همیشه به عنوان یک مساله غیرقانونی مطرح نیست، چرا که برخی مواقع مصلحت در این است؛ پیمانکاری که تجهیز  کارگاه کرده و در مکانی مستقر است و از طرفی تجربه، امکانات و اطلاعات کافی و مناسب را دارد، کار به او واگذار شود.

او تاکید کرد: اما این موضوع روال قانونی خود را دارد و مهم این است که این روال طی شود، اما نباید تبدیل به یک قاعده عمومی شود.

حناچی در پاسخ به  این سوال که در آغازین روزهای حضورتان در شهرداری اعلام کردید؛ سالانه ۶ درصد کاهش نیرو در شهرداری تهران اتفاق خواهد افتاد، پس از یک سال از حضور شما در شهرداری چقدر تعدیل نیرو محقق شده است؟ اظهار داشت: در زمان روی کار آمدن دوره پنجم مدیریت شهری حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰  نفر پرسنل در شهرداری تهران مشغول به کار بودند، اما اکنون تعداد کارکنان شهرداری تهران به حدود ۶۴ هزار نفر کاهش یافته است.

شهردار تهران تصریح کرد: البته این را هم باید بگویم که خیلی نیروی جدیدی هم در شهرداری تهران جذب نشده است.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین