کد خبر: ۲۱۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین صفری اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل یکی از محورهای فرعی جنوبی استان اصفهان به یک وانت پیکان که در تاریکی شب از این محور حرکت می کرد، مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو قصد متواری شدن داشت، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و طی عملیاتی ضربتی و سنجیده خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ صفری تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان داده نخواهد شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین