کد خبر: ۲۱۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
ایران خودرو شرایط فروش اقساطی 2 خودروی خود ویژه بهمن 98 را اعلام کرد.
ناطقان: ایران خودرو شرایط فروش اقساطی 2 خودروی خود ویژه بهمن 98 را اعلام کرد.

 بر اساس اعلام ایران خودرو شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 6 و سه شنبه 8 بهمن 98  برای 2 خودرو "پژو 405 اس ال ایکس" و "سمند ال ایکس" تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد.

طرح جدید فروش اقساطی 2 محصول ایران خودرو در یکشنبه و سه شنبه 6 و 8 بهمن 98 (+جدول و جزئیات)

با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربري و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربري و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین