کد خبر: ۲۱۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
رئیس قوه قضاییه ؛
آیت الله سیدابراهیم رئیسی در مراسم آغاز به کار مجتمع قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: شفافیت با شعار نمی شود و در عمل باید اتفاق بیفتد. فرایند های یک حرکت اقتصادی همچون دریافت ارز، واردات کالا و توزیع کالا و... باید شفاف شود و اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از فرارهای مالیاتی را نخواهیم داشت. این اقدام شما مبارک است که باعث شفافیت می شود و ان‌شاءالله سامانه به شفافیت آرا کمک می کند.
ناطقان: رئیس قوه قضاییه در مراسم آغاز به کار مجتمع قضایی مبارزه با مفاسد اقتصادی که صبح امروز در مجتمع قضایی امام خمینی آغاز به کار کرد، گفت: شفافیت با شعار نمی شود و  در عمل باید اتفاق بیفتد. فرایند های یک حرکت اقتصادی همچون دریافت ارز، واردات کالا و توزیع کالا و... باید شفاف شود و اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از فرارهای مالیاتی را نخواهیم داشت.

وی افزود: این اقدام شما مبارک است که باعث شفافیت می شود و ان‌شاءالله سامانه به شفافیت آرا کمک می کند.

براساس این گزارش، در این مراسم از سایت ویژه این مجتمع که به منظور بارگذاری آرای دادگاه‌های ویژه و اعلام اسامی مفسدان اقتصادی است، با حضور آیت الله رئیسی و حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران رونمایی شد.

آیت الله رییسی در پایان از شعب ویژه مجتمع اقتصادی بازدید کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین