کد خبر: ۲۲۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
نخست وزیر مالزی در سخنانی «معامله قرن» را یک فاجعه دانست و گفت: این طرح به هیچ وجه قابل قبول نیست.
ناطقان: به نقل از العهد، «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی ضمن انتقاد شدید از طرح به اصطلاح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن، آن را یک فاجعه خواند و گفت این طرح به هیچ وجه قابل قبول نیست و تنها موجب سلطه هرچه بیشتر رژیم اشغالگر صهیونیستی بر فلسطینیان خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وی گفت: طرح به اصطلاح صلح ترامپ هرگز به تشکیل کشور مستقل فلسطین منجر نخواهد شد و مالزی آن را طرحی کاملاً غیرعادلانه و غیرقابل قبول می‌داند.

وی تصریح کرد که بدترین بخش این طرح این است که احساسات و عواطف میلیون‌ها مسلمان و مسیحی در سرتاسر جهان را نادیده گرفته و قدس شریف را دو دستی تقدیم اسرائیلی‌ها می‌کند.

ماهاتیر محمد گفت که معامله قرن موجب نزاع‌های بیشتر در منطقه خواهد شد و خشم و عصبانیت میلیاردها انسان را در پی دارد، زیرا این طرح، یک طرح یکجانبه است که آمریکا و رژیم صهیونیستی بدون مشورت با فلسطینیان آن را ارائه دادند.

نخست وزیر مالزی تصریح کرد که این طرح تنها اشغالگری رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته و حقوق ملت مظلوم فلسطین را به کلی نادیده گرفته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین