کد خبر: ۲۲۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در سوله مصنوعات چوبی خبر داد.
ناطقان: سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶ و ١۵ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در جاده خاوران، خاور شهر اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی سوله‌ای به وسعت حدودا ۵٠٠ متر مربع بود که با سقف‌های غیر مقاوم در برابر حرارت پوشیده شده بود. این سوله محلی برای تولید و نگهداری مصنوعات چوبی بود و مقداری چوب، اسنفج، تینر و رنگ در این محل نگهداری می شد که دچار آتش سوزی شده بود و به شدت شعله‌ور بود.


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر تخریب شدن بخشی از سقف بر اثر آتش سوزی گفت: در مجاورت این سوله دو سوله دیگر به وسعت ۲۰۰۰ متر وجود داشت که ممکن بود آتش به آنها هم سرایت کند بنابراین آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش در دو طرف دیگر سوله بلافاصله عملیات را آغاز کردند و آتش را تحت کنترل در آوردند.

به گفته وی هم اکنون نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن سازی محل هستند و خوشبختانه این حادثه تا کنون مصدومی نداشته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین