کد خبر: ۲۲۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
تیم فوتبال الهلال توانست در ۴۵ دقیقه اول با نتیجه یک بر صفر شهرخودرو را شکست دهد.
ناطقان: ۲ تیم فوتبال الهلال عربستان و شهرخودرو ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک گله الهلال یافت.

الهلال بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. نخستین حمله الهلال در دقیقه ۱۴ ایجاد شد که شوت محکم سباستین جوینکو با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم این نماینده عربستان بود که حملات متعددی را روی دروازه شهرخودرو و رحمتی ایجاد کرد. در دقیقه ۱۸، حرکت ترکیبی بازیکنان الهلال با پاس در عرض به گومیش همراه شد که شوت این بازیکن را حسن جعفری رد آستانه ورود به دروازه از روی خط برگشت داد.

در ادامه باز هم این جوینکو بود که پایه‌ساز حمله جدی تری شد. یک و دوی این مهاجم ایتالیایی با الدوساری، بازیکن عربستانی را با دروازه رحمتی تک به تک کرد که ضربه بغل پای این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیون رفت. ۴ دقیقه بعد، بازیکنان الهلال توپ را به جوینکو رساند که شوت محکم این بازیکن با واکنش رحمتی به کرنر رفت. در دقیقه ۳۱ با پاس بلند مدافع الهلال، جوینکو باز هم با رحمتی تک به تک شد که باز هم دروازه‌بان نماینده ایران مهاجم حریف را ناکام گذاشت.

حملات پرتعداد الهلال ادامه داشت تا این که شوت آندره کاریو با برخورد به مدافع شهرخودرو منجر به گل اول بازی در دقیقه ۴۵ برای الهلال شد تا این تی با همین یک گل و به عنوان برنده راهی رختکن شود.

ترکیب الهلال عربستان: عبدالله المعیوف، یاسر الشهرانی، عبدالله حافظ، جانگ هیون سو، مدالله العلیان، عبدالله عطیف، سلمان الفرج، سباستین جووینکو، سالم الدوسری، آندره کاریو و گومیس.

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌ نژاد، حسین مهربان، میلاد سرلک، حسن جعفری، سعید صادقی و محمد فرامرزی.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین