کد خبر: ۲۲۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک به تمام بانوان و زنان ارجمند کشورمان و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، افزود: این ترافیک هدیه رایگان، از بامداد روز شنبه مورخ 26 بهمن ماه تا ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ اول اسفندماه 98 برای مشتریان مشمول این طرح قابل استفاده و مصرف است.
ناطقان: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و روز زن اظهار داشت: در همین راستا، پنج گیگابایت اینترنت رایگان بین الملل به همه بانوانی که مشتری خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران هستند، اختصاص می یابد.


به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: به منظور پیاده سازی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ زنان و بانوان گرامی ، این هدیه به تمام بانوانی که ثبت نام سرویس باند پهن با نام و مشخصات ایشان انجام شده باشد، تعلق می گیرد.


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  با تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک به تمام بانوان و زنان ارجمند  کشورمان و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، افزود: این ترافیک هدیه رایگان، از بامداد روز شنبه مورخ 26 بهمن ماه  تا ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ اول اسفندماه 98 برای مشتریان مشمول این طرح قابل استفاده و مصرف است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین