کد خبر: ۲۲۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
مینایی پور گفت: از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار کارمند یک میلیون آنها خانم هستند.
ناطقان: فرحناز مینایی پور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده در آیین موافقت نامه بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت دفتر امور زنان که صبح امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار کارمند یک میلیون آنها خانم هستند و همچنین نیمی از کارکنان آموزش و پرورش بانوان هستند و علاوه بر آن حدود ۷/۵ تا ۸ میلیون دانش آموز دختر داریم.

او با اشاره به اینکه توجه ویژه به زنان و دختران از اهمیت ویژه از برخوردار است، گفت: دفتر زنان از ۲۵ سال پیش که تشکیل شد تاکنون فراز و فرود‌های بسیاری داشته است و اکنون هم یک باکس مدیریتی زیر مجموعه دفتر وزیر محسوب می‌شود.

مینایی‌پور بیان کرد: همه ساله موافقت‌نامه با معاونت امور ریاست جمهوری داشته‌ایم و حمایت‌های خوبی تاکنون از سوی این دفتر برای دفتر زنان آموزش و پرورش شاهد بودیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه این دفتر با هدف محرومیت‌زدایی آموزشی و پرورشی از دختران دانش‌آموز دوره‌های مختلف تحصیلی اهتمام داشته است، تصریح کرد: علاوه بر آن برقرار عدالت جنسیتی در دسترسی زنان و دختران به فرصت‌ها مورد توجه قرار گرفت.

مینایی پور با اشاره به دیگر طرح‌های انجام شده در دفتر زنان گفت: طرح هایی، چون اجرای طرح مهارت‌های گفتگو و ارتباط موثر در بین دان‌ش آموزان با همدیگر، با خانواده و مسئولان، تهیه تبص ه اختصاص ۳ ساعت ورزش زنان فرنگی در وقت اداری، تهیه بسته تعلیم و تربیت ویژه دختران انجام شده است.

مدیرکل دفتر زنان آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات فرهنگی این دفتر گفت: تدوین کتاب ۴۰ سال مدیران زن آموزش و پرورش، پایش سلامت کارکنان اداری از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده است.

مینایی‌پور با بیان اینکه طرح آموزش کودکیاری به دختران نوجوان را داریم، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از دختران در این مورد آشنایی ندارند این طرح را با همکاری معاونت متوسطه اجرا می‌کنیم.
برچسب ها: کارمندان ، زنان ، کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین