کد خبر: ۲۲۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
اینکه پخت و پز در جنس خاصی از ظروف آشپزخانه بتواند پروسه ی سخت لاغری و کاهش وزن را در شما سرعت ببخشد یعنی راه میانبری که برای رسیدن به مقصد نیاز دارید.
ناطقان: ظروف مسی آشپزخانه لاغری را سریع تر می کند
لاغر شدن ، تناسب اندام و رسیدن به وزنی ایده آل دغدغه بسیاری از افراد دنیاست چرا که تغییرات در سبک زندگی مدرن آمار مبتلایان به اضافه وزن را هر روز بیشتر می کند و همین دلیلی است برای مطالعه دقیق تر در کشف راهی جدید در این مسیر ، استفاده از جنس ظروف آشپزخانه خاص یکی از این مقوله هاست.

 
برای کاهش وزن در ظروف آشپزخانه مسی پخت و پز کنید
کارشناسان به افرادی که می خواهند به تناسب اندام دست پیدا کنند توصیه می کنند از مواد غذایی حاوی مس استفاده کنند و یا حتی در ظروف پخت و پز ساخته شده از فلز مس غذا بخورند.
 گفتنی است ، بر اساس جدیدترین تحقیقات عنصر مس که در سبزیجات دارای برگ های سبز و دانه های آجیل وجود دارد می تواند باعث شکسته شدن مولکول های چربی شده و اضافه وزن فرد را برطرف کنند.
 

برچسب ها: ظروف ، لاغری ، مس ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین