کد خبر: ۲۲۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
در گزارش زیر شما را با چندش‌آور‌ترین روش‌های درمان بیماری‌ها آشنا می‌کنیم.
ناطقان: روش‌های زیر از جمله روش‌های چندش آور درمانی می‌باشد. با وجود پیشرفت‌های قابل توجه در زمینه پزشکی و بهداشتی، هنوز هم در میان برخی اقوام و قبایل قدیمی در گوشه و کنار جهان، کار‌های عجیب و غریبی به منظور درمان بیماری‌ها انجام می‌شود. این روش‌ها بیش از آن که کمک کننده باشند، جان افراد را با خطرات جدی مواجه می‌کنند.
چندش آور‌ترین روش‌های درمان بیماری

۱- بلعیدن ماهی کوچک زنده

در برخی قبایل بومی در جنوب هند برای درمان بیماری آسم، ماهی‌های کوچک را که در خمیر آرد و علف‌های خشک غلتانیده شده به اجبار به فرد بیمار می‌خورانند. آن‌ها می‌گویند با این کار، حلق و ریه فرد بیمار پاکسازی شده و بیماری او درمان می‌شود.

۲- لار و حشرات

در برخی مناطق جهان برای درمان زخم‌ها و جراحات از روش عجیب و نامعقولی استفاده می‌کنند. آن‌ها به جای ضدعفونی کردن زخم‌ها «لارو» حشرات را روی زخم می‌گذار ند تا بهبود زخم را تسریع بخشیده و التهاب آن را کم کند، در حالی که چنین کاری زخم‌ها را عمیق‌تر و عفونی‌تر می‌کند.

۳- قورباغه مخلوط

در برخی مناطق پرو قورباغه را گیاهان دارویی درون مخلوط کن می‌ریزند و برای درمان نازایی، مشکلات تنفسی و آسم استفاده می‌کنند.

۴- ادرار اسب باردار

یکی دیگر از روش‌های عجیب و تهوع آوری که در دنیای ما انجام می‌شود، تجویز ادرار اسب باردار است. آن‌ها بر این باورند که هورمون‌های موجود در ادرار اسب، می‌تواند پیامد‌های ناشی از یائسگی در زنان سالخورده را کاهش دهد، در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از این افراد، پس از این روش درمانی جان خود را از دست داده و یا دچار وخامت احوال شده اند.

۵- انگل درمانی

در این روش کرم‌های انگلی را روی زخم گذاشته و یا می‌بلعند تا به نوعی وارد بدن فرد بیمار شود. آن‌ها ادعا می‌کنند که این روش دستگاه ایمنی بدن را برای درمان بیماری‌های دستگاه گوارش و همچنین بیماری (ALS) یا اسلکروز جانبی آمیوتروفیک فعال می‌کند.

۶- روش هولناک کاشت دندان در چشم

یک عدد از دندان‌های بیمار را می‌کشند. دندان کشیده شده را سوراخ می‌کنند و مردمکی مصنوعی را درون آن می‌کارند و در چشم قرار می‌دهند. آن‌ها از این روش عجیب برای درمان انحراف قرنیه چشم استفاده می‌کنند.

۷- میکروب درمانی به سبک چینی

در این روش موسوم به صابون زرد که از قرن چهارم میلادی مورد استفاده قرار گرفته، با وارد کردن میکروب به درون معده فرد بیمار، سعی در درمان نارسایی کلیوی و بیماری‌های دیگر او دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین