کد خبر: ۲۲۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
امام تاکید داشت که زیارت رجبیه را بخوانید و می‌فرمود: فقط همین عبد بودن اینهاست که فارق بین این‌ها و خداست و الا تمام آن نیرو‌های الهی در دست ائمه (ع) است.
ناطقان: یک وقت امام در یک سخنرانی که به عنوان موعظه در نجف داشتند سفارش می‌کردند: «شما این زیارت رجبیه را بخوانید، چون در زیارت رجبیه مقاماتی را برای ائمه خدا ذکر کرده است: «که فرق بینک و بینهما الا انهم عبادک» که می‌فرماید: «هیچ فرقی بین تو و بین این‌ها نیست، غیر از اینکه این‌ها بندگان تواند».

امام روی این مساله تاکید داشتند و می‌فرمودند که: «فقط همین عبد بودن اینهاست که فارق بین این‌ها و خداست و الا تمام آن نیرو‌های الهی در دست ائمه است» بعد ایشان می‌فرمودند: «این زیارت را بخوانید تا اگر یک چیزی از مقامات اولیای خدا برایتان نقل کردند احتمالش را اقلا بدهید و تکذیب نکنید.»

برشی از کتاب برداشت‌هایی از سیره امام خمینی؛ ج ۳، ص ۲۷؛ چاپ پنجم (۱۳۸۸)؛ ناشر: چاپ و نشر عروج.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین