کد خبر: ۲۲۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: آزادراه قزوین به زنجان که از صبح امروز به دلیل کولاک شدید و تصادف زنجیره ای مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری باگشایی شد.
ناطقان: جواد حق لطفی اظهار داشت: آزاد راه قزوین زنجان که از صبح امروز چهارشنبه به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بازگشایی شد.

وی افزود: همزمان با آغاز بارش برف که از صبح روز گذشته سراسر استان را فراگرفته بود آزادراه قزوین- زنجان بسته شده بود که در نهایت پس از چند ساعت بازگشایی شد.

حق لطفی بیان کرد: با توجه به فروکش کردن جریانات جوی سطح برخی از راه‌های ارتباطی به خصوص کوهستانی همچنان لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود هنگام عبور با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی مقابل حرکت کنند.

حق لطفی افزود: رانندگان در صورت بروز هرگونه حادثه موارد را به راهداران مستقر در سطح جاده اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: ۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند.
 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین