کد خبر: ۲۲۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
روسیه روز جمعه از توقف ورود شهروندان ایرانی به خاک این کشور به عنوان اقدامی پیشگیرانه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ناطقان: به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، روسیه روز جمعه اعلام کرده است که سفر شهروندان ایرانی به صورت موقت به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور ممنوع است.

خبرگزاری اینترفاکس در این باره گزارش داد: دولت روسیه مقرر کرده سفر شهروندان ایرانی به روسیه که برای تحصیل، گردشگری و کار صورت می گیرد را متوقف کند.

براساس تصمیم صادره از سوی دولت روسیه، این دستور از روز جمعه ۲۸ فوریه لازم الاجراست.

این اولین اقدام پیشگیرانه روسیه پس از شیوع ویروس کرونا در ایران نیست؛ مسکو پیش از این روند تردد هوایی میان دو کشور را محدود کرده و پیشتر نیز صدور ویزا برای ایرانی ها را متوقف کرده بود.

براساس دستورالعمل هواپیمایی روسیه که از روز گذشته اجرایی شد، پروازها میان دو کشور تنها به دو شرکت ایرفلوت و ماهان ایر محدود  شده و تنها جناح اف فرودگاه شرمتیوو پذیرای هواپیماهایی از ایران خواهد بود که در شمال مسکو قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین