کد خبر: ۲۲۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
اگر برای شما هم اتفاق افتاده است که آرایش صورت تان خیلی زود و قبل از رسیدن به جشن پاک شده است پس باید رازهای ماندگاری آرایش را بدانید.
ناطقان: همه خانم ها از کم بودن ماندگاری آرایش روی صورت شان ناراضی هستند و مجبور میشوند وسط جشن چند بار آرایش شان را تمدید کنند و این برایشان خسته کننده است. برای افزایش ماندگاری آرایش صورت رازها و تکنیک هایی وجود دارد که کمتر کسی از آن ها باخبر است.

- آرایش روی پوست تمیز ماندگاری بیشتری دارد، قبل از آرایش صورت تان را بشویید و نرم کننده بزنید سپس شروع به آرایش کردن کنید. اگر نرم کننده نزنید صورت تان پوست پوست میشود و جلوه زیبایی ندارد.

ماندگاری آرایش چشم

- پرایمر را فراموش نکنید، پرایمر مهمترین عامل افزایش ماندگاری آرایش است و از چرب شدن پوست جلوگیری میکند. با استفاده از پرایمر حتی اگر عرق کنید باز هم آرایش تان سر جایش ثابت خواهند ماند.

- کرم پودر مات بزنید زیرا اینگونه کرم پودرها وقتی عرق میکنید براق نمیشوند و ماندگاری زیادی روی پوست دارند. کرم پودرهای براق ماندگاری بسیار کمی دارند و سریع از روی پوست پاک میشوند.

برای افزایش ماندگاری آرایش چه کنیم؟

- ریمل ضد آب بخرید تا ماندگاری بیشتری روی مژه هایتان داشته باشند، ریمل های ضد آب به این آسونی از روی مژه ها پاک نمیشوند و میتوانند از صبح تا شب روی مژه هایتان بمانند.

- رژلب های براق و برق لب ماندگاری بسیار کوتاهی دارند بهتر است از رژلب های مات استفاده کنید، به این صورت که ابتدا از خط لب مات استفاده کنید و سپس رژلب مات. اصولا آرایش مات ماندگار تر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین