کد خبر: ۲۲۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
سرویس مبارزه با تروریسم عراق از کشته شدن ۲۵ تن از اعضای گروه تروریستی داعش و تخریب ۹ تونل وابسته به آنها در منطقه "قرة جوخ" واقع در شمال عراق خبر داد.
ناطقان:  به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از عملیات موفقیت‌آمیز در منطقه "الخانوکة" در تپه‌های حمرین نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم عراق به تعقیب گروهک‌های تروریستی داعش ادامه می‌دهند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم با هماهنگی جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن عملیاتی را در منطقه "قره جوخ" واقع در جنوب شهرستان "مخمور" انجام دادند و با گروهک‌های تروریستی وارد درگیری شدند و در نتیجه این عملیات ۲۵ تن از اعضای گروه تروریستی داعش کشته و ۹ تونل متعلق به آنها و یک اردوگاه آموزشی تخریب شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین