کد خبر: ۲۲۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
محمد حسن انصاری فرد اعلام کرد که دخالت های زیاد اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در کار مدیرعامل که وزیر ورزش هم از آن با خبر بود علت اصلی کناره گیری او بوده است.
ناطقان: محمد حسن انصاری فرد درباره استعفای خود از مدیرعاملی پرسپولیس گفت: متاسفانه بدون اینکه من اطلاع داشته باشم اعضای هیات مدیره خبر برکناری آقای قدوسی را بر روی سایت باشگاه گذاشته اند و وقتی آن را خواند شوکه شدم. متاسفانه به دنبال آن آقای رسول پناه در پیامی با لحن جسارت آمیز که واقعا باعث تاسف است یک رییس هیات مدیره به مدیر عاملش اینگونه بگوید، برای من نوشت"خبر مصوبه امروز هیات مدیره را سایت رسمی باشگاه تحریف نموده است لذا خواهشمند است نسبت به اصلاح آن سریعا اقدام نمایید. فعالیت آقای قدوسی نیز طبق صورت جلسه امروز غیرقانونی است لذا عواقب آن به عهده جنابعالی است. ممنون."

او در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه درگیری های زیادی با اعضای هیات مدیره پرسپولیس داشته است، گفت: درگیری هایی که ما با اعضای هیات مدیره داشتیم زیاد بود اما به خاطر آرامش پرسپولیس خیلی از مسائل را نمی خواستم هواداران مطلع شوند اما کار را به جایی رساندند که جای ماندن نیست. وقتی مدیرعاملی نتواند مدیر روابط عمومی خود را بگذارد و هنوز هم بعد از شش ماه هنوز عضو هیات مدیره نیست نشان می دهد که ماجرا چیست و متاسفانه امروز هم در جلسه هیات مدیره اعلام کردند که وزیر گفته است که آقای قدوسی نباید باشد که من دلیلش را پرسیدم و گفتند "به صد دلیل. بحث اسپانسر و کارگزار باشگاه است که گفته او با ما همکاری نمی کند" در حالی که قدوسی شبانه روز برای باشگاه زحمت کشیده است.

انصاری فرد با اعلام رسمی کناره گیری اش از مدیرعاملی پرسپولیس، گفت: این باشگاه مبارک خودشان باشد. علی رغم اینکه در این چند ماه خیلی با قدوسی و دوستان با تمام وجود برای باشگاه و هواداران تلاش کردیم اما درهیات مدیره اهانت های مختلفی به من شد. صورتم را با سیلی سرخ نگه داشتم. آقای هاشمی که شش جلسه غیبت می کرد؛ در جلسه به صورت وقیحانه به من جسارت و توهین می کرد. من به آقای وزیر گزارش دادم که هیات مدیره اصلا دلش با من نیست و نمی خواهند ما کار کنیم و چهار چرخ باشگاه را فلج کردند. ما طرح های اقتصادی خوبی داریم و باید به بازیکنان پول بدهیم. زیرساخت ها را درست کردیم و درآمدزایی خوبی داریم اما در ادامه متوجه شدم که از طرف چه مقامی بوده که هرجا رفتیم مانع انجام کارهایمان می شدند و اجازه نمی دادند حتی انعقاد قرارداد داشته باشیم.

او در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه اعضای هیات مدیره از طرف وزیر حمایت می شدند؛ گفت: متاسفانه هیات مدیره از جانب وزیر کاملا حمایت می شد و سه ماهی که رسول پناه به عنوان رییس هیات مدیره در باشگاه کار کرد متوجه شدم که وزیر فقط با او همه چیز هماهنگ می کند و هیچ ارتباطی با من نداشت. جلسات مخفیانه و بدون حضور من برگزار می شد و این نشان می دهد ماهیت کار چگونه است. من به وزیر گفتم چرا به من اعتقادی نداشتید این کار را کردید و گفتید امروز و فردا عضو هیات مدیره می شوی؟! وقتی وزیر من را عضو هیات مدیر نمی کند یعنی به من اعتقادی ندارد و اعضا هرچه از دهانشان در می آمد به من می گفتند. در سکوت همه اعضا یک نفر به من توهین می کرد اما به صلاح پرسپولیس نیست که باشم؛ در حالی که من دوست داشتم به همکاری با تیم ادامه بدهم. منابع درآمدی ما را قفل کردند و مطمئنم که زیرساخت ها و بسترهایی که آماده کردم با رفتن من باز می شود و مطمئنم باشگاه به درآمدزایی خوبی می رسد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس درباره بدهی های این تیم گفت: منابع مالی خوبی وجود دارد اما همکاری با ما صورت نمی گرفت. در غیبت مدیرعامل کارهایی انجام می دادند که من از مسیر خارج شوم. حمایت هایی که وزیر از اعضای هیات مدیره انجام می داد نشان داد که آن ها باهم هماهنگ هستند و من غریبه ام. تصور می کردند باید بعد از رفتن برانکو، انصاری فردی بیاید که آرامش را در پرسپولیس ایجاد کند. ولی الان منافعی دارند که با خصوصیات اخلاقی من سازگار نیست و هواداران بدانند که مشکلی برای تیم ایجاد نمی شود. بعد از رفتن کالدرون وزیر گفت پولش آماده است اما وقتی او نیامد هیچ کمکی به مدیرعامل نشد. کاری کردند که ما به درآمدزایی نرسیم و به جایی برسیم که از باشگاه خداحافظی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین